Visste ni att?

När ja gick i låg och mellanstadiet höll jag på jätte mycket med musik och gick även i musikklass i mellanstadiet. Jag har spelat både blockflöjt och saxofon. Jag gick även på gymnastik. Men både musiken och gymnastiken blev lite bortvald för hästarnas skull.

Ja, ridningen är ju en mycket större del i mitt liv än vad musiken och gymnastiken var. Men det är klart att det påverkar lite hur jag är nu. Tex, har jag och Jennifer en studsmatta på tomten. När vi köpte våran studsmatta köpte vi en oval studsmatta så den gör jag gärna lite volter på.  Jag tycker även om musiken i skolan fortfarande, men det är inget som jag lägger speciellt mycket tid på under min fritid.




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0