Varför??

Tävlingen gick skit! Är så sjukt förbannad på mig själv, gjorde det misstaget att jag gasar mot hindrerna som jag inte får göra! När jag ligger perfekt så är jag så dum så jag gasar istället för att bara vänta ut och då har han ingen chans! Jag ville för mycket att bli nolla :( 

Sen är jag irriterad på att jag knappt han rida fram så mycket så han var lite stel desutom. Inte helt igenom. Dock hoppade han väldigt fint på framhoppningen när jag väl satt stilla med rumpan i sadeln, så som jag ska göra. 

Efter det så blev jag jättestressad och då gick det inte så vi vägrade ut oss. 

Innan klassen var jag nästan uttagen till laget eftersom det gick så bra igår, men eftersom det gick så dåligt idag så blev jag inte uttagen vilket var skittråkigt eftersom jag gärna hade velat få en andra chans att bli nolla:(

Nu är jag sjuuuukt taggad på att göra rätt och bli duktig och rida han RÄTT! Kolla massa filmer nu och köra mycket markarbete och hoppa mera själv, för då har jag inte Pelle som kan säga till mig hela tiden, så jag lär mig mera själv



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0