Viste du att...

  1. Jag är inte alls beroände av smink, kan lugnt gå till skolan och allt utan smink, men lite konsiler och ibland lite fondation eller puder tar jag alltid på, sen så har jag nästan alltid smink i skolan men det e en annan sak xd  

  2. Jag vill tona mitt hår ljusbrunt

  3. ÄLSKAR byxor eller shorts med hög midja, yammi

  4. Har humörsvängningar så jag vet inte vad xd

  5. Förr kunde jag aldrig ta cambilder eller sånt för jag tyckte jag var så ful.

  6. Älskar sånna hära sköna lite lugna låtar att sitta och lyssna till. 

  7. När jag hör någon sorlig låt tänker jag nästan alltid på hur det skulle vara att sälja Elsa. 

  8. Tycker jättesynd om killar som sitter ensamma, spelar ingen roll vart det är. Skolan, donken, you name it. Spelar ingen roll om det e småkillar eller gubbar heller. 

  9. Innan tävlingar och ibland träningar sitter jag och kollar på gamla ritter och har pepp musik för att få in allt och tagga. 

  10. Kan inte gå vidare och glömma om nån gjort nått och sen inte säger förlåt. Men när den säger förlåt och verkligen menar det så släpper min irritation på en gång.
    Egopic utan smink


Tyler Wards covers ♥








Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0