Träningen idag!

Träningen idag

Idag gick träningen så grymt bra. Jag är så himla nöjd med både Shadow och mig själv. Vi fick massa fint beröm av Isabelle och Shadow kände så himla fin.


Duktiga Shadow!

Det vi gjorde var mycket att han skulle gå innan för spåret för att se att ytterhjälperna fungerar på ett bra sätt. Han blev verkligen super fin och allt blev så himla bra. Han lyssnade även fram för skänkeln jätte bra.  Vi tränade även lite öppna och sluta och han var så himla mjuk och fin i båda sidorna. Jag är så stolt och nöjd med honom.

Jag är så himla nöjd över dagens träning, det går knappt att beskriva hur duktig han var. Jag är så himla, himla nöjd med honom.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0