skitdag... men tur att det kommer nya

Dagen idag har vart en skitdag! Första klassen gick åt helvette! Då var Nipper dum på riktigt och jag mesred. Utesluten! 
Andra klassen, så mycket bättre! Han hoppade grymt fint tills sista hindret i grunden, då ville jag för mycket och reste mig upp och lixom ville över så då stoppade han då men då var det mitt fel, så sjukt besviken på mig själv! 
Men nu är det bara att ta nya tag, glömma första klassen helt men komma ihåg mitt misstag i andra och hur jag red, för då vart det skitbra! Nu i veckan blir det träning för Pelle, sen regional Runsten söndag, lördag kanske oxå om pappa kan köra. 




Jag vet att vi kan! Jag tror på oss och ska kämpa för oss ♥


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0