Ponnysarnas shema

Mån: Excelsa vilar, Knipper joggas på galoppbanan, lydnad.

Tis: Excelsa rids ut,lösgörande Knipper John Hickey träning.

Ons: Excelsa Pelle träning, Knipper joggas ut, mest skritt.'
Tors: Excelsa joggas ut,mest skritt, Knipper går markarbete i ridhuset.

Fre: Excelsa rids ut, jogging, Knipper Vilar, skrittas minst 1 timme.

Lör:Excelsa tävling Ågesta LD(clearond) och LC, Knipper rids ut, lydnad.

Sön: Excelsa skrittas länge och lite trav och galopp, Knipper tävlar på Gustavsberg LC och LB. 

Vi får se hur jag kan hålla detta schema eftersom jag e sjuk.
Sen får Elsa ta en clearond för det fanns ingen LB och det e desutom bra för henne att komma igång.
Haha, mycket ut med Elsa i veckan men dressyr rider jag ute.
Så i helgen blir det tävling både lördag och söndag =D 




Sist jag och Elsa var på Ågesta, en felfri och en 5:e plats i LC.



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0