Mål/drömmar!

Vill göra med mitt liv…

 

att starta ett företag är som att bygga en rubiskub alla bitar måste vara på rätt plats, och man får sätta dit dem själv, en i taget.

1.       Gå ut nian
2.       Börja gymnasiet ekonomi ekonomi
3.       Gå ut gymnasiet
4.       Starta eget företag (ev jobba innan för att få ihop startkapital)
5.       Starta fler företag.
6.       Bli as rik ;)
7.       Bygga världens bästa och finaste hästgård

 

Ja, haha. Men vill verkligen starta eget företag när jag har gått ut gymnasiet så om 4 år hoppas jag att jag har minst ett företag. Det är lixom ett mål som jag vill nå. Jag vill bli en framgånsrik företagare med flera olika företag  i olika saker också.

 ofc ska jag ju ha massa snygga och fina hästar också ;) men detta var lite utöver ridningen. SKulle ni vara intresserade an att jag skriver ett inlägg med målen för min ridning också? komentera i såfall.

Vad har ni för mål/drömmar med erat liv?


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0