Lekt lite med kussarna...

Gaaad, nu e jag TRÖTT! haha det tar verkligen att leka med kussarna xd
Elsa, åå vad ska jag säga. Red ut barbacka och hon var helt amazing. Sjukt mjuk och fin i formen, och ja, bäst :D
Nipper, asså venne hur det gick igentligen men han känndes lite konstig, seg men ändå lite stark på nått sätt men gjorde massa övergångar så han blev lydigare sen men ja är nöjd med han, värre med mig. 

Ska snart sova, imorrn är det tävling som gäller, startar runt 4


Me and cousin ♥

Sen måste jag säga att jag tycker att ni verkligen ska "hylla" Carro för att hon redigerar så bra! Släng iväg nån kommentar om att den var fin, om ni tyckte det. Tror hon skulle uppskatta det! 
Men Carro, jag tycker att din redigering var awsome :D


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0