Kungen <3

Nu är jag så sjukt trött så jag knappt orkar andas! 
Tävlingen idag gick amazing, såå sjukt glad! :D Sicktade på att komma runt nolla och det gjorde vi med en 2:a placering av 36 desutom :D Nipper räddade mig så sjukt mycket 2 gånger, när jag hjälper han och förtjänar de så hjälper han mig ♥ Prisen

Sen kanske det gick lite väl fort eller jag skulle ha hållt ihop honom lite snarare men är grymt nöjd ändå, tänker på det imorrn då det är först Reg LB som idag och sen lagklassen om jag kommer med. 

BTW så ville laget ha med Elsa för dom behövde någon C eller B ponny men Elsa skulle chilla denna vecka och tävla 2 veckor irad frammåt och det känndes lite taskigt mot henne att bara pang bom köra på. Sen vore det jättekul men dom hittade någon annan som kunde ställa upp så det var ju bra. Annars hade ni sett mig med båda mina stjärnor imorrn på Runsten.



Vist e han fin? ♥


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0