Grymmish :D

Kom hem vid 11 så då var det bara fixa mig iordning och gå och lägga sig, så trött och sjuk jag var då. 
Lagträningen, min ponny var KUNG! Den ponnyn är så fuking awsome! John var oxå en skitbra tränare, jättenoga och aa, jätteduktigt. Lärde mig mycket! Gjorde mycket övningar och avslutade sen med en bana på 1 m. 
Den låga banan vi hoppade innan denna var jag jättestressad och det gick alldeles för fort men sen till 1 meter, asså venne men jag satt jättelugnt och verkligen fixade avstånden och då hoppar Nipper BÄST! =D 

Fick fina "lovord" av John att vi skulle komma långt och lagledarna till både Elit och Div 1 tyckte vi var duktiga efter banan och aa, vet inte vad jag ska säga men shit vad bra den sista rundan var. Lagledaren för Elit frågade om inte jag skulle starta LA snart xd

Juste, John sa oxå att han älskade nippes balans mellan hindrerna. 





När jag sittar lugnt och andas så går det jue

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0