Freeedag :D

Sorry men kom hem så sent från stallet igår så det va bara att lägga sig men ponnysarna gick ganska bra igår, Nippe fick galoppera på ordentligt och han blev så sjukt pigg, haha :D 
Jag rakade honom igår oxå men inte helt så gjorde klart han idag, finis blev han <3

Red ut Nipper idag barbacka, första gången jag red ut han barbacka och trava och galopperade men det gick superbra! :D Carro skrittade med så jag skrittade mest men tog lite trav och galopp och Nippe va grymt rolig. Asafin i formen sen oxå, jobba han inte men när han e så pigg och jag kramar i tygeln så går han där av sig själv. Lite dampig oxå men brukar vara dampigare <3

Elsa fick sin nya sadel idag, jättefin och den låg grymt bra! :D Red henne på galoppbanan och hon var fiiiiin! <3 



Prinsen igår <3

Ja och Elsa poosar



Badade Nipper idag oxå så nu står han ren och fin med flätad svans och mysigt täcke i sin box <3

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0