Fredag

Älskar fredagar... vi ska i alla fall först ha Np i fysik Lab i skolan sen lite andra pass vet inte vad för pass ännu men i alla fall så tror jag att det är om Hållbar utveckling... Kul (?) Haha nej tror inte det. Sen efter skolan blir det i alla fall träning, vilket ska bli riktigt roligt:)

Ja igår hjälpte jag Ida att klippa, tror du inte att jag får vara den onda och klippa där han tyckte att det var obehagligt, jo självklart.. Kan säga att han inte tycker om mig nu. Men han blev i alla fall jätte fin och skötte sig riktigt bra förutom på ett fåtal ställen, där han var kittlig och så.


Gulliga, två svarta som är bästisar..


Kommentera!<3
Postat av: Sara

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-23 @ 17:32:55
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0