Fota!

Jag börjar tycka att bet blir roligare och roligare att fotografera och om ni också gör det så tänkte jag ge er lite tips.

1. LÄS MANUALEN, och då menar jag HELA manualen. Imanualen står mycket om vilka inställningar som är bra var och hur du skall göra med kameran. jag vet att alla dessa manualer brukatr vara långa och tråkiga att läsa, men jag tror att du kommer att märka resultat på dina foton.

2. Testa, lek och lek. Ja, testa fora med olika inställningar, i olika vinklar fota seriösa bilder, oseriösa ja allt. Om ni har svårt att ha tid så kan man leka med kameran äne när man inte tänker på det. Du kanske har en 20-30 minuters resa till stallet eller någona annanstans. fota genom fönstret. Det blir faktsikt helt ockej bilder och man vill ju främst fota för att det är roligt! :)

ja, det var lite tips på fotandet, jag tänkte faktiskt ta och forta lite nu så ja, ni får kanse se lite bilder snart...:)



Älskar hur fint Jennifer redigerade denna bild asså. as fina ögon på denna!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0