Fortfarande sjuk...

Ja, idag är jag också hemma från skolan, vilket egentligen är väldigt dumt eftersom det är nationella proven i spanska idag. Men är man sjuk så är man, jag hade gärna varit frisk och i skolan med mina vänner nu istället för att ligga i soffan och hosta.

Så idag blir det lite sova och sen kanske lite plugga om jag orkar. Ja ska försöka äta lite bättre mat idag också, igår bestod min mat av:

Typ 3 skedar yoghurt
1 avokado
Totalt 6 mackor (vita rostade)
Lite godis
Juice
Lite oboy

Känns kanske inte jätte hälsosamt men hade verkligen ingen matlust. Var knappt hungrig heller.



nu hade man velat ha Tim här i soffan brevid sig så man kunde mysa med honnom...saknar honnom


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0