Dagen...

Sorry för bad update men var med Stina igår. Jag är mycket bättre idag men anledningen till att jag sov med henne igår var att hennes päron var borta, så även fast jag var sjuk så var det ruuligt ;) 

Idag så vaknade vi upp vid 10, fixade oss och åkte in till Söder och såg The Hunger games :D Gaaa, asbra men hatar slutet xd 
Sen så kommer det tydligen att komma flera filmer, kan knappt vänta

Red ut Nippe barbacka i stormen, haha men det gick verry good :) Han blir så jäkla rolig och taggad på vägen hem så han går och småtravar och ibland kommer lite galoppsprång in ibland och när vi väl skulle galoppera så hoppar han fram, haha söten <3 
Men jättemjuk i munnen och formen, gaa, typ att dö för, lekte lite med honom oxå så höll i honom och skänklade så han gjorde passage och piaff typ, haha venne vad som e vad heller xd

Papi var snäll och gick med Elsi <3 Badade nippers svans och flätade och oljade hovarna och så för imorrn på Nippe oxå så nu e han ren och fin gubben <3

Jag och världens bästa papi på mysig kina middag <3

Puss på dig gubben ♥

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0