Thank gud

Så, nu känns allt faktiskt mycket bättre :D Asa skönt. Nu i veckan ska jag försöka göra roliga saker, umgås med vänner, åka och kolla på ****, vara med underbara ponnysar och ba njuta av lov och nytt år. Inge att ba hänga hemma i min gamla morgonrock med smutsigt hår.
Ska inte ligga i min säng så ofta, hellre sitta i köket eller teve rummet och blogga och sitta vid datan.



Elsa hoppades idag och duktig var hon. Hoppade lite studs och trött blev hon, haha så imorrn har hon säkert träningsverk ;)

Film kommer, nån gång i alla fall ;)

Kommentera!<3
Postat av: stormizza

Hej! Tack så mycket, vad kul, nu blev jag motiverad att göra min blogg ännu bättre...=P



Jag har en egen häst(ponny) "Gary". Sen just nu har jag en annan häst som jag rider, men som inte är min, Ester heter hon.

2012-01-02 @ 08:44:03
URL: http://stormizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0