Stallet!

Nu ska vi dra till stallet, ja vi ska rida i ridhuset blir nog ett lite lugnare ass idag. Men ja i alla fall så ska jag rida Fire i dag. Ja vi ska ju va med på en två dagars kurs fredag-Lördag så ja ska väll rida lite inför det. Ja sen får ni ju se hur det går för tror att det kommer filmas samt fotas? Men vi får se om det blir något bra som kommer upp på bloggen!:) Hoppas, men det blir ju i ridhuset så det blir säkert ganska mörkt, men ja vi får se hur det blir.

Ja nu ska vi i alla fall snart åka vi ska plocka upp en kompis på vägen till stallet så ja en person mer än oss kommer det vara i stallet i alla fall. Men nu ska jag byta om och sen ska vi åka :P


Vi tre <3 och Elsa ofc


Kommentera!<3
Postat av: Hanna

Nu har jag frågestund på min blogg! :)

2012-01-05 @ 12:05:32
URL: http://ponnybloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0