Råttan!

Jag red ju råttan under lägret det var jätte roligt att få rida en så fin häst, jag tycker att det gick jätte bra och är nöjd över det passet, det var ju trots allt första gången jag red honom och han var ganska mycket häst att rida, och han rörde sig mycket mer än många andra hästar jag suttit på. Jag tycker att han var super fin dock så blev det inte så jätte många bilder då det mest blev film, och det har jag inte hunnit fixa ännu, men ni får en bild i alla fall, mer vill inte datorn samarbeta för det fungerar inte att ladda upp fler bilder, aja blir kanske fler sen;P


Jag skulle lätta lite på rumpan därför är jag även lite framåtlutad:P


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0