Lycka över mina ponnys <3

Ny duschad tjej här, känns som typ 100 år sen så det var underbart skönt. Dushade av mig sjukan så det va ju ba ännu goare! Mina små älskade kussar kommer hit sen och hänger här ikväll. 

Kännde så sjukt stor LYCKA över mina ponnysar idag! Dom betyder så sjukt mycket och dom e ba för underbara! =D Fick värsta lyckoruset idag när jag red båda, Nippe var så underbar och pappa gick med mig och snacka lite. 

Elsa gick så sjukt bra, red henne med Cornis i ridhuset sådär halv lugnt.
Den dära ponnyn släpper jag ALDRIG! Hon va så underbar så jag satt och ropade hela tin: Duktig tjej, bra älskling, åå du e så jäkla duktig elsa och typ började pipa. Hennes galopp va typ som att dö för och hon tyckte det va skitkul! Haha sen böjade jag typ skrika och asgarva för hon va så jäkla underbar! haha :D Satt och klappa henne typ hela tin.

Grät oxå över Elsa när jag skritta av henne. Satt och snackade med Cornis om att sälja sin ponny och så och då så tänkte jag verkligen om jag skulle sälja Elsa. Att lämna över henne till nån annan tjej, att lämna henne på hennes nya stället, åka hem med en tom transport utan min älskling. Att hon aldrig mera kommer att stå i stallet varje dag som jag kommer, att hon aldrig mer kommer att vara MIN. Kommer aldrig vara min lilla Elsa. Så sjukt hemskt, skulle gråta i flera veckor.

Men vet att jag verkligen inte kommer att sälja henne innan höst iaf och jag hoppas att jag aldrig kommer behöva säla henne. Vill inte att det ska vara nån ny familj som Elsa ska dra iväg med in i boxen och smita ifrån när dom tränsar. Att det ska vara nån tjej som drar i henne när hon e stark och som försöker sågar ner henne på tygeln även fast det inte skulle gå ändå.

Valet av vem som ska ha Elsa kommer att vara sjukt noga bestämmt! <3








Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0