Bloggish

Tjo bloggen! Kom nyss hem och har lagt mig i sängen, e as ansträngande att va i stallet när man e sjuk men det gick bra. Mamma hjälpte mig med mockningen och att kratsa hovarna så tack för det mami!
Skrittade ut Elsan i kanske 40 minuter, jobbade henne lite oxå och hon va jättefini. Nippis skrittade jag i 20 minuter i ridhuset,jobbade honom i kanske 10 min. Skit tråkigt att skritta inne men han va oxå jättefin! :D

Ikväll ska jag ba chilla fullt ut, äta massa godis och kolla på super ruuliga filmer. Ska oxå blogga lite ofc! :D


My heaven <3 Gnägga när jag sa hejdå till henne, min älskling ♥

Kommentera!<3
Postat av: Jackie

Är det ngt speciellt planerat för helgen?? Kan ni inte (Du, Caroline och Jennifer) ta foton med alla hästarna och lägga ut på bloggen? Skulle va jätteroligt med nya foton på er <3

2012-01-20 @ 22:11:37
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0