Vara sig själv!

En grej som alla borde täka på är att vara sig själv.

Jag anser att bloggvärden är full av plast mäniskor som lådsas vara någon annan än vem dem igentligen är. Titta bara på skvallerbloggarna som sitter bokom en dator och inte säger vem dem är (finns undantag med dem som vågar stå för sina egna tankar). Men även dem som har bloggar som inte är anonyma så känns det som om många tar på sig en mask. Jag mår bra, inget är fel masken. Jag har jätte bra självförtroende osv. Men igentligen är det kanske så att personen inte alls mår bra utan är jätte deppiga och har jätte dåligt självförtroende. Man behöver kanske inte skriva på sin blogg såhär: " Hej jag har jätte dåligt sjä'lvförtroende osv." men man behöver inte lådsas vara någon annan.

Jag tycker också att alla andra ska respectera att man är olika så att dem andra vågar vara sig själva. Annars vill man ha en sköld som skydd som gör att man inte vågar vara sig själv.



Alla har ett hjärt, men alla vågar inte visa det!
ja, storbloggarna ska också vara förebilder och då borde dem visa hur man ska vara...SIG SJÄLV


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0