Godmorgon!

Jag ocj Jennifer är fortfaande sjuka. Inte roligt alls, jag gillar inte att vara sjuk, man mår så dåligt och typ känner sig ynklig och man vet inte riktigt vad man ska göra. Jätte jobbigt.

Men åste plugga massa idag. vi har prov i morogn, visst bara g-prov, men måste ju endå kolla så att man kan allt. Sen är det lite svenska som ska göras, lite engelska, lite matte, kanske spanska också. Vi kan ju köra på allt när vi endå håller på. Hihi. Nej, men jag får så va jag orkar. Jag kommer nog liggar i soffan eller sängen och plugga, då orkar man nog lite mer.

Vi fotade lite bilder på tim igår och här kommer några.



Fina lilla Tim <3


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Nåå ynklig <3

2012-02-16 @ 19:57:25
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0