Riktigt kallt nu!

Ja nu börjar det bli riktigt kallt ute, ja jag var ute med Tim tidigare idag och då var det riktigt kallt, och då menar jag riktigt, riktigt kallt. Ja nu ska vi snart åka till skolan, ja det är veckans sista dag :) Ingen kan klaga eller? ja det är ju FREDAG veckans bästa dag tror jag.

Ja idag ska vi i alla fall ha kurs, alltså SO och NO och det är Fysik och geografi som gäller, ja men nu måste jag i alla fall åka men hoppas att jag kanske hinner blogga lite senare idag, ja eller när jag kommer hem i alla fall så kommer jag ju att hinna men tror tyvär inte att jag kommer hinna blogga i skolan men ja vi får se. Ja nu är ju Ida hemma igen så nu kommer hon också kunna blogga!



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0