Rätt hade...

http://www.nattstad.se/unicorns Ja det var kit till gelenaglar, de kom även hit idag så vi ska titta lite på vad som följde med och så och sen gör vi nog dem i helgen! :)



Ja glad!
 
Tänkte också skriva lite om min dag eller lite från igår också, Ja igår under provet så frös jag jätte mycket försökte att inte tänka på det, men sen vid lunchen så hade jag lite små bråttom så åt inte jätte mycket, var dessutom inte hungrig. sen så på idr kände jag mig allmänt svag, men försökte så gott jag kunde. När jag kom hem somnade jag på soffan.

Sen bar det av till stallet då hade jag även jätte ont i huvudet och när jag red lätt så kändes benen jätte svaga och skakade nästan, läskig känsla. Så när jag kom hem gick jag och la mig direkt och somnade fort också och sen har jag varit sjuk idag. Ja så dagen har varit lugn jag har sett på en film som jag ska göra en filmanalys på till skolan och sen sovit en massa. Även så har jag pluggat lite spanska och nu ska jag skriva analysen och jobba lite matte! :P


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0