Pay and Jump Runsten 29/2

Var på Pay and Jump på Runsten igår med Nipper!
Hoppade LB! Fick 3 stopp, gjorde omstart med 1 stopp. Jag gjorde så mycket fel! Ja såg inga avstånd på hindret så gasade bara för att Elsa måste hoppa mera på fart och då stannar han såklart och då blir jag jätteosäker och tvekar på hindrerna. 
Framhoppningen på omstarten var kaos, han stannade gång på gång och jag ville inte rikigt över, vet inte vad det var med mig, jag stannade han lixom :S  Sen på banan, han hoppade hela banan grymt men sen när det var 3 hinder kvar så ville jag så gärna bli 0:0 så jag gjorde som förut och ba gasade och så stannar han men känslorna var grymma! Asså han hoppade som en GUD! Aldrig kännts bättre nästan, om man täknar bort stoppet då! 

Vendela följde med mig :D fina bilder tog hon oxå
OMG! Ponnyn hoppar amazing <3
Älskar när folk kommer fram till en efteråt och säger att han hoppar sjukt fint! Bästa som finns :D
Film på omstarten kommer antagligen :)
Hade det nya bettet på han som jag hade på kursen förra helgen, ska testa att ta tillbaka hans gamla men han blev så stark på det sist men då hade han inte hoppat på 1 månad så... ja


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0