Nationella proven!

Ja, hur känner ni alla nu efter två nationelle prov. Jag känner såhär, bra två klara nu är det bara oj, 13 kvar! Roligt va, jag tycker att det kanske är lite för mycket prov och just sista terminen i nian man har ju ganska mycket att göra just den sista terminen och det käns inte så jätte rolit, dock är det nog gansaka bra att det är sådant preci inan gymnasiet så att man kommer in i det tempot som man behöver ha i gymnasiet. Och i gymnasiet är det SATSA som gäller, satsa från början till slut fast samtidigt ha roligt. Gymnasiet är tre år, sen slipper man skolan om man inte skulle vilja plugga vidare, vilket jag säkert kommer göra men då tar jag nog ett eller ett par år där jag jobbar innan. Men aa, jag gillar inte NP, men det är ju ganska bra om man lyckas höja sig med hjälp av det.

Men aa, hur tycker ni att det hr gått under NP? Ni som går i nian eller om någon går i sexan så har ju dem NP nu också. Men aa, jag är inget fan av NP. Men jag kanske ändraar mig om det går bra! ;)



Du skall vara glad att du går i åttan och inte nian!


Kommentera!<3
Postat av: Jackie

det är väl bara 9 kvar?

1 svenska

3 engelska

3 matte

2 fysik

eller är det fler?

2012-02-10 @ 20:27:12
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0