Massa täcken på.. eller inte?

Nu undrar jag hur mycket täcken ni har på era hästar, tjocka eller kanske inga alls? Det jag tänker på är att vissa har hur mycket täcken som helst typ... Medan vissa hästar står nakna, så vad är rätt då? Jo det tror jag många funderar på, när ska ens häst ha det täcket och när den ska ha det täcket, men samtidigt så tror jag att det är bättre att inte tänka så mycket att man bara tar ett täcke som man själv tycker är bra och passar och inte tänka så mycket på vad man ska ha enligt alla andra för vissa tycker säkert att dem som har sina hästar nakna borde slänga på täcken medans de som har sina hästar nakna tycker att det är alldeles för mycket täcken på de hästar som har tjocka vinter täcken. SÅ bry er inte så mycket om det.

Ja tänk själva och bestäm efter er själva om vad era hästar ska ha för täcken och lägg er heller inte i vad andra har på sina hästar.

Ja vad har ni för täcken? vi har halstäcken på våra hästar. Ja nu ganska mycket tjockare än det här, detta täcke hade vi typ när det var höst.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0