Idag ska våra hästar vaccineras!

Ja idag ska våra hästar vaccineras, eller ikväll. Så vi ska åka ut vid fem/halv sex och rida innan vetrinären kommer och vaccinerar. skönt att få det gjort, men det är ju synd att dem ska vila några dagar efteråt. men, men.

idag i skolan hade vi prov, bara g-prov så det var typ super enkelt tycker jag. Jag har också tagit bort lösnaglarna idag, men jag ska sätta på nya snart igen imorgon eller på söndag tror jag. Man känner sig på något sätt "naken" utan dem, fast endå lite skönt att skriva ordentligt på datorn. Hihi. Men ja, vi ska rida lite i ridhuset inna den får vaccin. Vi kommer nog hem vid nio men jag hinner nog sätta lite tidsinställda innan vi åker.


Älsklings tim! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0