Har också nu...

.. fått naglar nu! Ja det är riktigt snyggt, super snyggt, denna gången tog det också lite mindre än 2 timmar men jag var inte så jätte noga, jag var inte så noga med att allt skulle filas perfekt och så. Ja i alla fall så var Carro jätte duktig, hennes första gång :) NÖJD, nu ska vi bara hoppas på att andra kanske vill att vi ska göra deras naglar också, ja tycker lugnt att det blev ett grymt resultat, ja det tar längre tid än på salong men i alla fall så, blir det grymt snyggt!


Ja tog bilden på de naglar jag gjorde på Carro men vad tycker ni om kvalitén tänk det var första gången jag gjorde naglar, och Carros såg ungefär lika dana ut, lite kortare ville jag ha mina men annars så.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0