Har du en riktigt fin bild men som du skulle vilja ha redigerad?

Ja i så fall kommentera för jag är sugen på att redigera lite bilder men skulle ha lite olika sorts bilder, hästbilder, djurbilder, miljöbilder eller bara roliga bilder på dig själv? Vem vet, det är upp till dig, jag kan inte göra så jätte stora grejer men kan ändå få en enkel bild att se lite roligare ut. Ja ex dessa bilder.


Ja vad tycker ni? Det är bara att maila in en bild till vår mail [email protected] Ja skicka in bilder nu så får jag se vilka jag redigerar också, jag vill även lägga upp bilderna på bloggen så skriv i mailet om det inte e ok att jag lägger upp bilden på bloggen!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0