Hackamore!

En sak som många innom hästblogg värden hissar är just hackamore. Jag har nog endast provat det på Shadow och på honnom fukar det inte så bra alls. Vi testade både hackamore och bettlöst. och hackamoret fungerade inte alls bra på just honnom, dock vet jag andra hästar som fungerar kanon bra på det.

Vad tycker ni? Har ni testat det eller inte? varför/ varför inte?


Jag vill veta vad ni tycker.


Kommentera!<3
Postat av: Jackie

Jag har haft det på Bella några gånger men gillar det inte så mycket. Det känns som att man drar jättehårt i munnen på hästen när man har hacket. Men vi använder det bara om hon har fått er sår i munnen eller av någon anledning inte kan ha sitt vanliga tre delade ;)

2012-03-01 @ 07:39:34
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0