Människor söm skryter...


En sak jag verkligen inte gillar är mäniskor som skryter. När man kommer in på en blogg så står det en presentation på personen och så står det typ ”jag är med i den och den satsingen och jag tycker det är så roligt att så många tror på mig”. Ja, vad roligt för dig men man ibland märker man att det är för att BARA SKRYTA. Ja, man behöver inte skriva att man har massa mäniskor som tror på en i sin presentation.

 Visst man vill berätta om sin ridning och hur man tränar men när man skriver för mycket och på ett sånt sätt där det är så ÖVERTYDLIGT att man vil skryta om hur duktig man är så vill jag bara klicka bort från den bloggen så snabbt jag kan. Jag orkar verkligen inte sitta och läsa om mäniskor som skryter och är självupptagna. Ja, jag stör mig verkligen på folk som skryter FÖR mycket. Visst att man kanske vill skriva o nånting om att man satsar högt eller någonting för att fånga läsare men om man skriver för mycket, blir det bara löverdrivet och skrytigt.

 

Vad tycker ni? Är det jag som överreagerar eller håller ni med. Jag tycker att det är jätte roligt med folk som satsar och är duktiga, men om dem skryter så ändras min uppfattning om den människa helt och hållet.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0