Fredag!

Idag e det fredag, e frisk nu, eller inte helt frisk men ändå bättre än tidigare dagar och det ganska mycket, ja min förkylning har varit lite konstig för vissa dagar har det varit jobbigt, jag har varit trött, hostat jätte mycket. Medan andra kan jag varit som helt frisk nästan. SÅ ja nu hoppas vi att denna friskhet håller i sig och att jag inte blir sämre igen.

Ja i alla fall så har vi ett G-prov idag, vi ska alltså bara ha prov på G målen. Vi ska åka till skolan nu, sen så ska vi åka så snabbt som möjligt till stallet ja vi kanske i bästa fall är i stallet 3 kanske något senare för hästarna ska få vaccin vid 19 idag. Så då vill vi ha ridigt dem innan:)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0