Fin dag <3

Denna dagen, skit seg på morgonen, gud trodde jag skulle dö av tråkig och seghet, hade ingen ork till nått! 
Men sen tillslut så åkte jag ut till stallet, vilket var jättemysigt <3 
Mina ponnysar e guld värt! 

Red ut Excelsa med Cornis och Bucke. Och shiiit säger jag ba, helt galet, haha! 
Galen pigga, haha vi skulle öka, eller snarare ba släppa dom. Jag ropar bak till Cornis, jag släpper henne nu! Och så for vi iväg upp för backen, haha inge jäkla öka här, här vare sken. Haha! Asså shit vad hon bockade och bakom kommer Bucke i världens fart, shit asså! Helt galet vare :D 
Cornis hade lera på sin sadel och på sina byxor av Elsas små snabba hovar, haha ;)


Nippe red jag inne, lydnad! Jätteduktig var han, min fina <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0