Denna kvällen asså...

Denna kvällen asså, detta behövdes nog! Har äntligen kunnat ligga i sängen och kolla på alla roliga program jag missat men ska faktiskt säga att det e fett tråkigt, saknar ponnysarna <3 Asså det e inget jag brukar göra såhär på kvällarna med venne, saknar som sjukt! <3

Nippe gick jag me och han va duktig! Det kom försäg nån ful travare så då blev ju självklart Nippe rädd eller nått och började spänna upp sig och stegra sig och studsa runt och ni kan ju gissa hur liten jag känner mig bredvid han då, haha aja xd Cornis gick oxå med oss med Fabbe! :D

Red Elsa på galoppbanan med Cornis, roligt roligt! =D


Skolan känns fett chill nu asså men imorrn är det jobbigaste dagen på veckan men sen äre ju freeedag och heeeelg! :D


Kommentera!<3
Postat av: danielle

"Någon ful travare" töntigt!

2012-02-16 @ 08:07:10
URL: http://frysmarkt.blogg.se/
Postat av: Danielle Henryson

Sv: Aa, riktigt jävla töntigt! Moget svar också, tvillingarna har ju fått en riktigt bra bloggpartner, creed till det.

2012-02-16 @ 20:56:43
URL: http://frysmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0