Dålig dag?

Har inte haft lust för att blogga för livet känns ba tråkigt och ja, kan inte beskriva men nu känns det bättre :D
Har nyss vart nere och måla med pappa i min brors gamla rum som dom försöker övertala mig att flytta in till xd
Sov hos Jennifer och Caroline igår med Cornis :) vi hade det så mysigt så <3

Jag och Cornis åkte till stallet på dagen idag och red ut på Elsa och Bucke. Duktiga ponisar. 
Sen joggadde jag min egna stjärna i ridhuset barbacka, såg väl ut som nått miffosom försökte hänga sig kvar men när han fått trava och galoppera lite så blev han finis och lätt att sitta på, men som sagt. Jag joggade bara men jag skulle igentligen ha joggat ut han efter Pay and Jumpen igår men det e så halt :(



Har kännt mig på dåligt humör hela dagen men aja, nu ska lovet börja på rikigt och det ska bli BÄST! :D


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0