Besviken :(

Känner mig sjukt besviken på mig själv från i Söndags! Asså hur kunde jag göra så mycket fel? Varför kan jag inte fatta att han inte behöver fart för att hoppa, jag behöver inte gasa som med Elsa så han stannar. Känns som jag förstört honom :( Får se hur det går idag på Pelle träingen, ska antagligen byta bett. 
Blir jätte ledsen!

VI KAN <3 

Vet nt heller om det var det nya bettet som ja hade förra helge ba.
Har 3 bett till Nipper. Ett tjockt tvådelat som jag fick med han som han antagligen trivs bäst på men sist jag hade det på träningen så blev han lite stark men kan har var för att vi inte hade hoppat på 1 månad då. Sen har ja det 3 delade som jag tävlade med hela förra säsongen med. Och sen det jag hade nu i helgen och förra helgen på kursen. Såå, vilket ska jag ta? Tror det tjocka eftersom han har haft det hos Mathilda.

Denna träningen hade ja nyss lärt mig det dära med avstånd. Älskar att få höra beröm! 

Nu i efterhand kan jag känna att jag kanske skulle ha hoppat LC istället, bara för att få in tävlingskänslan igen. Jag kände mig osäker på om Nipper skulle klara att hoppa det i lugnt fart. Innerst inne vet jag ju att han kan det kan jag kunde ba inte lite på att han kunde det så gasar jag och så blir det helt fel :(



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0