Att hjälpa andra!

En sak tycker jag vi i hästvärlden borde bli bättre på är att hjälpa andra samt att ta emot hjälp. Med att hjälpa andra menar jag heller inte att man ska säga åt vad andra ska gör osv, utan om man ber om hjälp så kan man ju hjälpa till eller om man tror att personen kanske behöver hjälp kan man ju fråga om den behöver hjälp e det bara att säga till, typ. Jag tror att det skulle vara jätte bra om man hjälper andra med skötsel, tips och liknande om personen man hjälper vill ha hjälp.

Jag har turen att ha personer runt omkring mig som hjälper till om det behövs, familj, och vänner som kan kolla till hästarna om man inte ska till stallet eller någonting liknande. Ja jag tycker att det är riktig viktigt att man kan hitta hjälp och speciellt för dem som inte har familj eller liknande som kan hjälpa till. :)


Denna tjej är en av dem som alltid hjälper till om man behöver. Tack för alla gånger du kollat till hästarna :)


Kommentera!<3
Postat av: Jonna

sv: Det låte bra! :)

2012-02-26 @ 12:50:16
URL: http://narbonne.blogg.se/
Postat av: kajsa

Så sant det du skriver!

Jag har också väldigt hjälpsamma runt omkring mig, det är så himla härligt att ha :)

2012-02-26 @ 18:09:58
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0