Alla 9:or..

Alla 9:or en fråga har ni valt gymnasium ännu? Jag har precis valt vilka jag ska välja och ska skicka in ansökan idag eller imorgon, men nu har ni hunnit valt gymnassium ännu och i så fall vilka, sen också alla andra hur tror ni att det kommer kännas för er när ni har valt?

Ja kom ihåg att man måste ha skickat in allt på onsdag så om ni inte har valt har ni lite brottom...


Hur ser din framtid ut? Jag vet nog i alla fall hur mina framtida 3 år ser ut studieväg.


Kommentera!<3
Postat av: Anonym

Jag har inte valt men vet på ett ungefär vad jag ska välja ^^ behöver man lämna in till lärare? <3

2012-02-13 @ 18:07:40
Postat av: Laura

Nej jag har inte gjort den men jag vet på ett ungefär vad jag ska välja ^^ men behöver man lämna till lärare på onsdag? <3 // Laura <3

2012-02-13 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0