A nice day

Mina ponnysar är serriöst världens finaste i hela värden, så underbara! Allt ba klickade mellan mig och Nippe idag :D Ringde världens bästa Mathilda som e Nippes gamla ägare för lite tips eftersom han blir lite stark och så och fick grymma tips och han blev superfin i munnen :D Han hade oxå jättemycket energi som jag inte märkt så jag lät honom springa lite och så jäklar vad mycket energi han hade som ville ut! Min fina prins <3

Efter skolan va ja med Lollo och lite med Dessie. Ja och Lollo drog och åkte pulka och vi blev som små barn på nytt, haha! Shit va kul det var :D
Träffade en kille oxå som typ hängde efter oss och så frågade vi vilken klass han gick i och han ba: 2:an, ni då?
Haha vi ba: ää 8:an haha xd










:D

Måste oxå säga att Jenni och Carros bilder är grymt fina :D



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0