You and I collide

Tjaa, solen lyser och mamma och pappa står i köket och fixar Tacos ♥
Var nyss hos ponnysarna, red Nippis på galoppbanan, joggade lite. Jag var lite för "kaxig" och bestämd så jag blev lite hård en gång när han inte lyssnade i traven så ja satte han nästan ner och han gillade det inte alls och började småstegra så fick lite dåligt samvete efter det men sen så blev han ju bättre men inget jag ska göra om, han e för känslig för det. 

När jag tänker att jag ska vara superkonsekvent och bestämd så blir jag sur om han inte lyssnar, men men, man måste testa allt! Asrolig var han iaf, märktes att han behövdes få mera kondition så jag ska ut och bara galoppera samlat så han verkligen får JOBBA :D Men kan säga att när ja höll igen han och han ville fram , hans framben var uppe i hela luften ;)
Papi var snäll och gick med Elsa :D Thanks! 

Ska käka snart, see ya!

Kommentera!<3
Postat av: Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

2012-04-02 @ 18:21:27
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0