Sitter här och pluggar!

Japp, hu sitter ja g här i soffan och pluggar, ska plugga lite till och sen ska jag stäna rummet. Jag som tycker att det var så fint nyss, men jag är ganska duktig på att stöka till i mitt rum.

Sen vill jag också säga förlåt till er bloggläsare för den dåliga uppdateringen. Jag har haft fullt upp med att plugga, och sen så när jag inte pluggar är jag så trött att jag inte orkar blogga. Ja, jag hoppas att ni har klarat er endå. Men nu är det ju bara en dag innan det är PÅSKLOV. Imorgon är det en vanlig dag och sen är det långfredag och sen ett härligt lov. Imorgon gäller det att hinna redovisa engelskan, vill verkligen göra det innan jag har lov. Annars glömmer man bara bort allt man gjort och så blir det inte lika bra på redovisningen. Sen måste jag ju berätta att en av våra lärare som var borta på föräldrar ledighet har kommit tillbaks nu. Och det är ju verkligen super roligt. :) Hon är verkligen jätte snäll.

Sen har jag ju ingen aning om vad jag skall ha för balklänning heller, PANIK typ.

tipsa om ni vet något snyggt. Lång eller kort?, jag vet inte än.



Jag vill ha en med mer rörelse en denna, annars var den helt ok. Men inte min smak riktigt...

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0