Shadow, du har lärt mig Allt

En sak som jag är så otroligt tacksam över är att vi fick dig, den bästa ponnyn i världen. Du e så fantastisk, du är verkligen bääst. Kan säga att utan dig hade jag nog gått på ridskola nu kanske haft medryttarhäst men det är du som har fått mig dit jag är idag. Utan dig hade jag inte kunnat rida så som jag gör idag, det är du som lärde mig att våga hoppa, rida dressyr, jag hade aldrig ridit en häst/ ponny på tygeln innan jag började rida dig och nu, ja bilderna på bloggen säger nog ganska mycket. Det är du som har lärt mig öppna, sluta, skrittpiruetter och att ha kul, jag älskar dig och det du gett mig kommer jag aldrig att glömma. Vi har tävlat, vi har galopperat på ängar, vi har gjort så mycket, allt finns i mitt hjärt och allt vi kommer göra i framtiden.

Du är det bästa som hänt mig, jag hade aldrig varit den jag är idag utan dig för det du ger mig ja det kan ingen annan ge, när du avundsjuk sticker in mulen in till Fires box för att jag och Carro tar hand om honom, och det du vill ha jo en puss, när du slickar mig i ansiktet när du trycker in din mule i famnen på mig, det är allt. Du är fantastisk <3

Du är världens finaste <3 Du har gett mig så mycket <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0