Nu satsar vi som faaaan!!!

Nej, ska ta upp detta med Pelle nu! Att vi måste hoppa lite bana och inte bara övningar, vist, många övningar har vart en väldigt bra grund för oss men nu, nu måste det fastna i mig hur jag ska rida på banan, för hemma, inte fan sätter jag upp tempot och låter han springa, då är det lugnt och samlat som de ska vara! Men det fastar ju inte i mitt fuckade huvud!! Men annars så ska jag åka till Malin Nilsson för att träna på bana, och testa henne! 



Det är på bana som jag blir lite osäker, behöver jag verkligen inte fart? 
På träningar har vi blivt väldigt säkra med varandra, med avstånd och sånt men det e big diffrent på tävlingsbanan när alla hinder är för sig själva, inga speciella avstånd som man ska passa in med om ni fattar

Men hur snygg är han inte, nipper? ♥

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0