Lyssnar spotify

Nu är jag hemma efter en lång dag, först stan sen stallet.
Fick med mig mycket fint hem, massa fina linnen, tröjor, shorts och mjukisar från Hollister, skit snygga skor från Nilssons, svampar, konsiler och nagelack från Kicks, solbrillor och en sjalv från något märke :) 
Tack världens bästa föreldrar :D 

Ponnysarna gick i ridhuset, elsa var almänt töntig och rädd för precis ALLT! Nippe var sjuktfin när jag red fram, sjuuuuuuukfin. Sen på sockerbitarna hade jag 3 korta galoppsteg och ibörjan lyssnade han inte så jättebra. Sen vart han jättefin och duktig, höjde upp dom och då blev det trängre vilke blev svårare. 
Hade ridit han i kort galopp väldigt mycket utan att tänkta på det(kom på det efter) så han blev lite stark och årkade inte rikigt samla så mycket emellan men fick till 3 väldigt fina gånger på slutet då han lyssnade perfa :D 
Är nöjd med han men inte mig, blev lite stark och red uslet emellanåt:S





Plutten efter sitt tönteri <3

Var helt ensam nästan hela tin istallet vilket var grymt skönt, borsta oxå extra mycket på ponnysarna idag <3

/ Ida ♥

Kommentera!<3
Postat av: Jackie

ååh Hollister äger, synd bara att det inte finns något här nere i Lund... men snart när jag flyttar upp kommer nog min månadspeng + lite till gå till shoppningen där :D

2012-04-10 @ 16:33:16
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0