Fuck!

Är så jävla trött på livet nu, så fort man gör fel så blir det ett jäkla liv och även om jag inte känner mig så ledsen så blir man dertryckt av andra som tycker det var dåligt, och att det ska var nått "big problem" :(Och även fast det går bra så hakar dom upp sig på det dåliga, istället för att för 1 minut täka att nått var bra.
Har bara lust att sluta med ridingen just nu men det ska jag inte, istället ska jag kämpa mig igenom detta för en dag så kommer de gå bättre!

Som ni fattar gick tävlingen tydligen uselt idag, nej men i LC var Nippe jättefin! Nollade den och kom på 9:e placering, så en rosett med hem :D
Sen LB, otroligt fin på framhoppningen och jag red han perfa! Sen på banan, har jag aldeles för högt tempo och han blev alldeles för lång, hoppar nästan jämfota över första och sen andra kom vi inte över. 
Jag tror ju att han behöver massa fart så jag samlar inte ihop han, dumt nog. 

Tror det fastnat i både hans och mitt huvud med stoppen nu men jag tycker det känndes mycket bättre nu än förra veckan, jag stressade han inte mot hinrerna så man lär sig ju av sina misstag, right?
Sen är jag asglad till alla som sagt grattis, kommit fram och sagt att vi e duktiga, snackat med mina föreldrar och farmor som var där att jag och Nipper är duktiga, det gör att man kämpar ännu hårdare! 


Sen till LB så drog ju min maskot (farmor) vilket kanske gjorde att det gick dåligt xd
Alla har vi svackor, right?


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0