中国主页

Haft en fin kväll?
Själv kom jag nyss hem från Kina, mysigt med "hela familjen", min största som inte bor hemma var inte med :( Men min andra va med han. Jag känner verkligen inte för att slappa nu, gaaaad kommer skika snart om jag inte får göra något

Får tvinga pappa att spela kort med mig eller något, ska kanske rensa datan nu, gjorde det aldrig i morse eller så kanske jag klipper ihop lite filmer, har 3 styckna att göra. En är klar men ska bara ladda upp den men jag har inte programer jag gör filmerna i på min dator (Nu blev du nöjd va Nadja xd) utan på mamma och pappas så det gör det lite svårare ;)
Dagens slappoutfit till Kina <3 Bara jeans och en tjocktröja

Haha om ni undrar över rubriken så betyder det Hemma från Kina xd
Och nej, jag fattar lika lite kinesiska som ni, google översätt gjorde jobbet.
/ IDA ♥

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0