Denna morgon

Denna morgon alltså, allt har gått sämst. Jag och Carro bråkar/ bråkade ganska mycket... Jag blir så fu... irriterad jävla unge alltså. Kan jag fan inte vara ensambarn? Dessutom blir ju allt värre på mornarna för min del e inte direkt svår att irritera när man fått ett fåtal timmars sömn. Sen har jag krossat en spegel idag också... Typiskt med denna otur.

I alla fall mår jag inge vidare, hostar hela nätterna och får ingen sömn typ, jag har sovit ett par timmar ordentlig i alla fall, men tidigare nätterna på veckan har jag inte fått så jättemycket sömn. Vi har halvdag idag, så vi slutar 12. Bloggningen från min sida vet jag dock inte hur den kommer bli, jag har sjukt mycket med skolan så måste plugga.

Glad idag, Inte direkt.


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0