2 år med dig <3

Idag har vi haft dig i 2 hela år, gud vad länge sen egentligen men gud vad vi har växt med dig. Även fast du var super fin från början så hade du vilat i mer än ett halvår och det märktes. Nu är konditonen tillbaka du får massa lovord från tränare och domare, vi har klättrat trappsteg för trappsteg upp och även fast trappan är ganska lång har vi nått en bra bit.

Du e fantastisk, det är du och Shadow som har fått mig till den ryttaren jag är idag och jag älskar er så mycket <3 Tror inte att ni kan ana hur mycket ni båda betyder <3



Du e fantastisk och Jag och Carro har turen som får ha dig, en fantastisk ponny, och om du hört vad tränare och dommare sagt så hade du varit stolt över dig själv <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0