Nu ska vi åka till stallet!

Stallet, vi kanske sser ida där, om hon inte har hunnit åka hem! :)

Ska bli jätteroligt att va i stallet eftersom vi inte varit i stallet varken igår eller i förgår. Mamma kom hem ganska tidigt vilket gör att vi kan åka till stallet tidigare och komma hem tidigare, jag måste tyvär gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt. Ja, jag vet det är helg, men inte får jag nån sovmorgon eftersom jag ska jobba en av dagarna och åka till stallet tidigt den andra.

Ja, vi ska jobba lördag och söndag en dag var, vi ska jobba i stallet och då åker den andra med och tar hand om hästarna, så när vi slutar kl 12 är vi klara i stallet. Ska li roligt att jobba, men jag vet ju inte riktigt hur snabb jag kommer vara eftersom det är första gången. Men men, det går som det går! :)







Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0